Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Taşıyan - Gözünü Toprak Doyursun

Hakan Taşıyan - Gözünü Toprak Doyursun


Gözünü toprak doyursun
Ne buldun gittin ellere
Bir gün çok pişman olursun
Vururlar yerden yerlere

Ben sana yar demedim mi
Yanımda kal demedim mi
Canımı al demedim mi
Gözünü toprak doyursun

Canım fedadır canına
Gel girme benim kanıma
Sultanım ol mekanıma
Gözünü toprak doyursun

Güneş doğmuyor yüzüme
Dünya karanlık gözüme
Kıymet vermedin sözüme
Gözünü toprak doyursun
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Taşıyan - Gözünü Toprak Doyursun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-tasyan-gozunu-toprak-doyursun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Taşıyan - Gözünü Toprak Doyursun"

Yorum Gönder