Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Yeşilyurt - Ardıma Bakıyorum

Hakan Yeşilyurt - Ardıma Bakıyorum

Albüm Adı : Sen Aşksın(2007)


Şu dünyada yaşamak
Ölmekten daha zor
Yeni bir güne başlamak
Sensizlikten daha zor

Kurşun oldu gözlerin
Son darbe gidişin
Bir atımlık hüzünle
Gel beni vur

Ardıma bakıyorum
Ne kaldı elimizde
Herbirimiz dört yana
Savrulup gidiyoruz (2)

Gözlerimde yağmur ol
Dost acısı sözüm ol
Yüreğimin yangını
Gül kokusu tenim ol

Gidilmeyen yolların
Aşılmayan dağların
İçerdeki yılların
Düşleri ol

Ardıma bakıyorum
Ne kaldı elimizde
Herbirimiz dört yana
Savrulup gidiyoruz (2)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Yeşilyurt - Ardıma Bakıyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-yesilyurt-ardma-bakyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Yeşilyurt - Ardıma Bakıyorum"

Yorum Gönder