Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakkı Bulut - Ben Tövbemi Geri Aldım

Hakkı Bulut - Ben Tövbemi Geri Aldım


Nasıl elveda demişim
Benim gibi içenlere
Bir Kalpsize Kapılıpta
Her gün acı çekenlere
Ben tövbemi geri aldım
Tanrım sen bağışla beni
Vefasız bir kuluna kandım
Zehir etti gençliğimi
Nasıl içmeyim, nasıl içmeyim
Belki sebep ayrıdır ya
İçmedende düşmez yarıya
Bir yazı yazmışlar kapıya
Sebepsiz içilmez diye
Ben tövbemi geri aldım
Tanrım sen bağışla beni
Vefasız bir kuluna kandım
Zehir etti gençliğimi
Nasıl içmeyim, nasıl içmeyim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakkı Bulut - Ben Tövbemi Geri Aldım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakk-bulut-ben-tovbemi-geri-aldm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakkı Bulut - Ben Tövbemi Geri Aldım"

Yorum Gönder