Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakkı Bulut - Intizarım Var

Hakkı Bulut - Intizarım Var



Ah Gençliğim ah
Ah gençligim ah
Yaşanmadan Gecen yıllara günah

Mühür Gözlerinde sürme
Hasretime ödül olmuş
Beni yere Vuran Felek
Ele yar olmuş

Öpdüğüm Narin ellerin
Başka ellerle tutuşmuş
Bu kahırla Yaşıyamam
Ölürüm be kardaş

Ziganadan toroslara
Feryadım Yağsın daglara
Boyun Eğmiş Kararlara
Ellerin olmuş
Hasretin var bölük bölük
Tütmüyor ocagım sönük
Tüm ruhum kıpleye dönük
İntizarım var

Boyraz eser yücelerden
Kalbim Delinmiş heryerden
Hancer Kurşun Degil kardaş
Sevda benimle

Davullar ona calınsın
Ağıtlar bana yakılsın
Beni görüp ibret alsın
Garipler kardaş

Ziganadan toroslara
Feryadım Yağsın daglara
Boyun Eğmiş Kararlara
Ellerin olmuş
Hasretin var bölük bölük
Tütmüyor ocagım sönük
Tüm ruhum kıpleye dönük
İntizarım var
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakkı Bulut - Intizarım Var. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakk-bulut-intizarm-var.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakkı Bulut - Intizarım Var"

Yorum Gönder