Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakkı Bulut - Son Mektup

Hakkı Bulut - Son Mektup


Yazdığın son mektup şu an elimde
Okuyup ağlıyorum her kelimede
Demek ki yalanmış aşkın sevginde
Her şeyi anladım bu son mektupta

Teselli artık neyi değiştirir ki
Elinle kabrimi kazdın demek ki
Ben zaten dünyada gün görmedim ki
Son darbeyi vurdun bu son mektupla

Ayrılsak ta mutluluk dilerim sana
Katlanmak zorundayım göz yaşlarıma
Yazdığın haberin her satırına ecelimi yazsan da bu mektupla

Demek ki sevenler böyle yanarmış
Tanrının verdiği canı kulu alırmış
Benim kaderimde ayrılmak varmış
Her şeyi anladım bu son mektupla
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakkı Bulut - Son Mektup. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakk-bulut-son-mektup.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakkı Bulut - Son Mektup"

Yorum Gönder