Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haktan - Bekleme Artık

Haktan - Bekleme Artık


durma git geri dönme artık
senınle geçen yılların sonuna vardık
herşey bitti...
beni bekleme artık


ben ne acılara göğüs germişim
ben ne ızdırapla dertler çekmişim
karsılık görmeden seni sevmiştim


yıllar geçse geri dönmem
seni sevemem artık
unut gitsin hersey bıttı
beni beni bekleme artık

durma git ne olursun artık
neyın varsa alda götür arama artık
hersey bitti
beni bekleme artık

ben ne acılara göğüs germişim
ben ne ızdırapla dertler çekmişim
karsıkılık görmeden seni sevmiştim


yıllar geçse geri dönmem
seni sevmeme artık
unut gitsin hersey bitti
beni bekleme artık...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haktan - Bekleme Artık. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haktan-bekleme-artk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haktan - Bekleme Artık"

Yorum Gönder