Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Aşkın Mapushane

Keşke seni tanımamış
Keşke sevmemiş olsaydım
Zincire vurulmuş gibi
Sana bağlı kalmasaydım

Aşkın mapusahane
İçinde ben mahkum
Saçların parmaklık
Gözlerin gardiyan oldu
İçinde ben ziyan oldum

Alın yazımda varmışsın
Kalbimi benden çalmışsın
Sensizliği bir duman gibi
Sigaranla beni yakmışsın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Aşkın Mapushane. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-askn-mapushane.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Aşkın Mapushane"

Yorum Gönder