Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Çatal Çamağa Kurşun Attım

çatal çamağa kurşun attım geçmedi ali efeye ayran verdim içmedi ahh aman yandım aman (kadın söylüyor)


çatal çama ya kurşun attım geçmedi ali efeye ayran verdim içmedi ahh aman yandım aman (2 kere)

hışırcı yakup elime geçmedi (2 kere)
teke bıçak tırpan gibi biçmedi aman yandım aman (2 kere)

hışırcılar bizim köyde kovuldu (2 kere)
düşmanlarım düşmanlara kovuldu amann yandım amannn (4 kere)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Çatal Çamağa Kurşun Attım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-catal-camaga-kursun-attm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Çatal Çamağa Kurşun Attım"

Yorum Gönder