Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Dönmen Lazım

Haluk Levent - Dönmen Lazım


Siyah beyaz günlerimde aklımdaki tek benimsin
Düşlerim kadar masmavisin
Dünümde kısır sancılar duvarlar seni yankılar
Kafesler boyu hasretimsin
Hem suyun ekmeğim oldun
Hem derdim dermanım
Sensin benim tek eksik yanım
Bir şarkı dudaklarımda adın gözyaşlarımda
Haykırıyorum duymasanda
Dönmen lazım
Kendime kaldım kendime ev soğuk üşüyorum
Televizyonlar söyledi akmayacak sular
Kendimi arıyorum bir kimlik bulamıyorum
Artık yanıt vermiyor sarı sayfalar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Dönmen Lazım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-donmen-lazm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Dönmen Lazım"

Yorum Gönder