Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Güneşin Battığı Sahilde

Bu sarki senin icin
Soz verdigim gunler icin
Zamani durdurup
Yeniden benim olman icin
Belki seversin diye
Belki donersin diye
Belki doneriz eski gunlere seninle
Guzesin battigi sahilde
Gunesin battigi sahilde
Belki seversin diye
Belki donersin diye
Belki doneriz eski gunlere seninle
Gunesin battigi sahilde
Gunesin battigi sahilde
Askin bitmez benim icin
Kalbimde var hala yerin
Ne olursun don gel bana
Don gel aski bende yasa
Gunesin battigi sahilde
Gunesin battigi sahilde
Belki seversin diye
Belki donersin diye
Belki doneriz eski gunlere seninle
Gunesin battigi sahilde
Gunesin battigi sahilde
Askin bitmez benim icin
Kalbimde var hala yerin
Ne olursun don gel bana
Don gel aski bende yasa
Gunesin battigi sahilde
Gunesin battigi sahilde
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Güneşin Battığı Sahilde. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-gunesin-battg-sahilde.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Güneşin Battığı Sahilde"

Yorum Gönder