Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hanaklı Mazlumi - Bugün Gördüm Bir Çift Dilber

Bugün gördüm bir çift dilber gaziler
Ağ sinesi taze kara benzerdi
Biçin zerbaf tikin libas terziler
Geydirin ki boy çınara benzerdi

İkiside sürmelemiş gözleri
Hem gülüp hem söylüyordur sözleri
Kızarıp da terlemişti yüzleri
Gece çişkin yemiş nara benzerdi

Gezerim alemde bayramda toyda
Emsali yok bir millette bir soyda
İkisi de bir kıbalda bir boyda
İnsan değil perilere benzerdi

Mazlum geliyordum ben Dedegül'den
Onlar geliyordu çün Edegül'den
Doldurulmuş yağlığın hem taze gülden
Cennetteki hurilere benzerdi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hanaklı Mazlumi - Bugün Gördüm Bir Çift Dilber. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hanakl-mazlumi-bugun-gordum-bir-cift.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hanaklı Mazlumi - Bugün Gördüm Bir Çift Dilber"

Yorum Gönder