Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Apayrı

Sana bir yalnizin gözunden çaldiğin birkaç damla yaş yolladım bu sabah ben, iyi bak ona (x2)

Yanma, serpil, eğlen, coş, sevil. Ben bana çok gelemem
boş nasihat veremem yüküm kendimden menkul, alınırım satılamam, yenilirm, yutulamam, sana yorgun bir miras seçerim birakamam

Sen benden ayrı, ben senden ayrı hepaynı, sen sende kaygı ben sende aynı apayrı (x2)

Sana bir yanlızın gözünden caldigin birkac damla yas yolladim bu sabah ben, iyi bak ona (x2)

Yanma, serpil, eglen, cos, sevil. Ben bana cok gelemem
bos nasihat veremem yukum kendimden menkul, alinirim satilamam, yenilirm, yutulamam, sana yorgun bir miras secerim birakamam

Sen benden ayri, ben senden ayri hepayni, sen sende kaygı ben sende ayni apayri (x2)

Ben bana cok gelemem bos nasihat veremem yukum kendimden menkul, alinirim satilamam, yenilirim, yutulamam, sana yorgun bir miras secerim birakamam
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Apayrı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-apayr.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Apayrı"

Yorum Gönder