Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Güvenemiyorum

Hande Yener - Güvenemiyorum


Ne zor gelir anlatmak kabusları
Ne zor gelir mecbur olmak gecelere
Işıldamaz gözlerinde güneşin rengi
Unutursun gülmeyi eğlenmeyi
Tüketirsin günleri bir bir
Aşk böyledir
Destanlar yazdırır taşların üstüne
Yağmurlar yağdırır çöllere
Ama ne fayda
Güvenemiyorum aşka
Güvenemiyorum ne çare
Kimlere inanmışım kimlere
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Güvenemiyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-guvenemiyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Güvenemiyorum"

Yorum Gönder