Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Kanat

Yalnızlık özgürlüğün
İki hırçın kanadıdır
Biri kavuşmaya hasret
Kendinden bile uçkun
Diğeri kaderden ayna
Mecburen çırpınmakta
Birinin aklı yerdeyse
Diğerinin aklında yer ne?
Ortada şaşkın bir beden
Kanat mı ben
Ben mi kanadım?
Biraz evvel alçak uçtum
Çarpışsaydık anlardım
Korkmaya cesaretim yok
Yer kandırmaz uçarım
Yalnızlık özgürlüğün
İki hırçın kanadıdır
Her nedense uçmaktan hep
Korkardım ben düşmekten hep
Yerden sıtkım sıyrılınca
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Kanat. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-kanat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Kanat"

Yorum Gönder