Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Nasıl Delirdim?

Nasıl Delirdim
Yoksun ama sokakta
Yanımdan geçiyorsun
Nasıl delirdim gayet açık ve
Gayet ne görüyorsun

Okey aşk bir hastalık
Sen uzak duruyorsun
Sorun ne utangaç mısın?
Ya da biraz çok mu cool?

Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Hecele bir kere anlarsın daha iyi
Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Delirdim bir kere bir tanısan şu halimi

Herkes zekana hayran
Ben sana biliyorsun
Nasıl aklın var ve kalbin yok
Yoksa lütfen bir yol bul
Okey hoşta birşeysin
Çok iyi görünüyorsun
Ben aklımı kaybettim
Deli kafam kalbe dul

Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Hecele bir kere anlarsın daha iyi
Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Delirdim bir kere bir tanısan şu halimi

Başım ağrıyor
Of ağrıyor ağrı
Kesiciler kesmiyor
Bedenim özgür, sefil ruhumda
Kalbim demir kafeste

Okey ben bir şizoysam
Bütün bu akıllılar
İşi gücü bırakır
Neden konuşurlar bizi
Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Hecele bir kere anlarsın daha iyi
Ne olmak üzere olduğumu bir görsen
Delirdim bir kere bir tanısan şu halimi

Söz: hande yener-boaz aldujeli
müzik: erol temizel
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Nasıl Delirdim?. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-nasl-delirdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Nasıl Delirdim?"

Yorum Gönder