Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Şansın Bol Olsun

Hande Yener - Şansın Bol Olsun


Çok yürüdüm ama ne buldum
Sevecek derken aşktan oldum
Yolları şaşırdım en sonunda
Bende kayboldum
Hep inandım ama yanıldım
Çiçeğindim el yerine söz oldum

Mum gibi eridim en sonunda
Bende kayboldum

Beni artık arasan da
Çok zor bulursun
Sana artık tek sözüm var
Şansın bol olsun

Ayrılığım seni yakmadı mı
Yüzün kızarmış canın acımadı mı
Ayrılık ilacın olmadı mı
Son sözü söyledim koymadı mı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Şansın Bol Olsun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-sansn-bol-olsun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Şansın Bol Olsun"

Yorum Gönder