Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hande Yener - Yanındaki Var Ya

Tamam gerçeklerden artık kaçmıyorum
Biliyorum hata yaptım ışık saçmıyorum
Herkes sevdiğini ister sonuç tamamen şans
Son gözyaşımı da yuttum hala taşmıyorum
Yanımdaki var ya sen olmalıydın
Yanındaki var ya ben olmalıydım
Acı bazen zevk veriyor yaradılış böyle
Teselli girmez koynuna dinmez ki aşk sözle
Yanındaki var ya ben olmalıydım
Yanımdaki var ya sen olmalıydın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hande Yener - Yanındaki Var Ya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hande-yener-yanndaki-var-ya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hande Yener - Yanındaki Var Ya"

Yorum Gönder