Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Ağlat Beni

Sanma ki ben bilmiyorum oyunun kurallarını
Ama tercih etmiyorum
Denedim hiç tat almadım
Olana kadar bekliyorum

Gururdan sevgi ölür mü
Yağmursuz çiçek büyür mü
Bir kaç cümle son bir bakış
Bilinmez maceralara gidiyorsun can evimden

Ağlat beni sana da bu yakışır
İnsan bu elbet bunada alışır
Bela oldun zaten başıma
Git gidişin aslında benim kurtuluşumdur

Gururdan sevgi ölür mü
Yağmursuz çiçek büyür mü
Bir kaç cümle son bir bakış
Bilinmez maceralara gidiyorsun can evimden

Ağlat beni sana da bu yakışır
İnsan bu elbet bunada alışır
Bela oldun zaten başıma
Git gidişin aslında benim kurtuluşumdur
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Ağlat Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-aglat-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Ağlat Beni"

Yorum Gönder