Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Haketmedim Ayrılığı

Düştüm acılara
Saplanıp kaldım
Gücüm yetmiyor
Kurtulmaya
Neden ayrıldı yollar
Hergün sarılan kollar
Şimdi yolunu gözler ah
Seni hiç unutmadım
Bir gün bile aldatmadım
Üstüne gül koklamadım
Yar
Zalim kader
Yine ördün ağlarını
Bitsin yeter
Haketmedim ayrılığı

Söz-Müzik: Adnan Ergil
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Haketmedim Ayrılığı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-haketmedim-ayrlg.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Haketmedim Ayrılığı"

Yorum Gönder