Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Sevdanın Okları

Nerden gördüm seni
Görmez olaydım
O güzel gözlerine
Bakmaz olaydım
Dönüyor başım
Değişti dünyam
Görmez oldum
Hiçbir şeyi
Sığmıyor düşler
Sensiz akşama
Vuruldum tutuldum
Ben sana
Kız seni kollarımda
Sevdim seveli
Sevdanın okları
Üstüme gerili

Söz-Müzik: Adnan Ergil
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Sevdanın Okları. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-sevdann-oklar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Sevdanın Okları"

Yorum Gönder