Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Teslim Oldum

Hasret sona erdi gerçeği buldum
Gözlerim kapandı da ben sen oldum
Sınırlara dayandım çok yollar aldım
Geri dönmek olmaz ki
Hepten bağlandım
Ne ben varım ah ne de sen
Ne zaman var ne mekan
Ama gerçek yaşanan

Ateşin yandı gönlümde
Yansın dursun içimde
Deli divane olsam da
Vazgeçmem kul oldum sana
Teslim oldum sana

Söz: Harun Kolçak
Müzik: İskender Paydaş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Teslim Oldum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-teslim-oldum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Teslim Oldum"

Yorum Gönder