Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Vermem

Harun Kolçak - Vermem


Sevdirdin kendini bana hiç sorma
Bundan sonra sana gözüm gibi ben bakarım
Seni hiç kimseler alamaz unutma
Kimseler üzemez karşılarına ben çıkarım

Bana göre sen benim olmalısın
İçime nefes gibi dolmalısın
Kaderime yön verecek bir ışık gibi doğmalısın
Ara sıra bazı yok olsanda
Geceleri üşüdüğüm anlarda
Yanıma koşarak beni kor gibi yakmalısın

Vermem seni ellere vermem
Allah şahidim olsun
Vermem seni ellere vermem
Söz verdim bir kere dönemem
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Vermem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-vermem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Vermem"

Yorum Gönder