Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hasan Kaplani - Gül Yüzlü Yarim (Yar Oy)

İsmini sevdiğim gül yüzlü yarim
N'olur bana cefa etme el gibi
Bak ne hale geldim bu genç yaşımda
Açılmadan solan gonca gül gibi

Bana yoldaş olan bir kırık sazım
Bu derdin elinden gülmedi yüzüm
Dertli pınar gibi çağladı gözüm
Akar boz bulanık yaşı sel gibi

Hasan Kaplani'yim bağrım yaralı
Yar yoluna gönül verdim vereli
Aşkın bana sillesini vuralı
İnliyorum sazımdaki tel gibi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hasan Kaplani - Gül Yüzlü Yarim (Yar Oy). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hasan-kaplani-gul-yuzlu-yarim-yar-oy.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hasan Kaplani - Gül Yüzlü Yarim (Yar Oy)"

Yorum Gönder