Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haşim Koç - Arapgir Postası (Dostlar)

Bize öncü oldu Arapgir postası
Dostluk temelini atalım dostlar
Bu dostluk sürecek böyle muhteşem
Beraber el ele tutalım dostlar

Arapgir postası çok sebep oldu
Çok dostlar buldum
Sevgiyle açtım sevgiyle soldum
Kamuran Sezer'e Arapgir'e dost oldum
Bu güzel duyguyu ben tattım dostlar

Ben sen o gazeteyle tanıştık
Tiryakisi olduk O'na alıştık
Telefon ile mektup ile ulaştık
Kederi sevinç yapalım dostlar

Gün gün artıyor dostluk ordumuz
Sevgi ile cennet olsun yurdumuz
Kalmasın tasamız bitsin derdimiz
Kederi bedava satalım dostlar

Haşim der ki biz çok dostlar olursak
Birleşmeyi türkülerde bulursak
Dost olmanın değerini bilirsek
Uzak menzillere ereriz dostlar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haşim Koç - Arapgir Postası (Dostlar). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hasim-koc-arapgir-postas-dostlar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haşim Koç - Arapgir Postası (Dostlar)"

Yorum Gönder