Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haşim Koç - Bana Sor (Kerneğin Suyu)

Kerneğin suyu güzel
Dalda kayısılar özel
Hemşerimin sohbeti özel
Gel de Malatya'yı sen bana sor

Çayda çıradaki hazı
Çok güzeldir baharı yazı
Dertli çalar gakkoş sazı
Gel de Elazığ'ı sen bana sor

Aşık Veysel'in mekanıdır
Göz yaşların dökenidir
Türkülerin kökenidir
Gel de Sivas'ı sen bana sor

Atatürk'ün seçtiği yer
Orada Hacı Bayram Pir
Mecliste Türkiye belirir
Gel de Ankara'yı sen bana sor

İlçe ama ünü büyük
Evlatları bölük bölük
Tepte köyde üzüm yedik
Gel de Arapgir'i sen bana sor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haşim Koç - Bana Sor (Kerneğin Suyu). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hasim-koc-bana-sor-kernegin-suyu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haşim Koç - Bana Sor (Kerneğin Suyu)"

Yorum Gönder