Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hasret Gültekin - Beni Ağlattın Güzel

Beni Ağlattın Güzel
Derde Bağlattın Güzel
El'e Bıraktın Güzel
Böyle Olur Mu

Dereler Çağlar Oldu
Gözlerim Ağlar Oldu
Gelmedin Aylar Oldu
Böyle Olur Mu

Attın Gurbet Ellere
Bıraktın Yad Ellere
Saldın Dilden Dillere
Böyle Olur Mu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hasret Gültekin - Beni Ağlattın Güzel. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hasret-gultekin-beni-aglattn-guzel.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hasret Gültekin - Beni Ağlattın Güzel"

Yorum Gönder