Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hatice - Azrail

ben sevmeye doyamadım
seni senden alamadım
azrailden çalamadım
bunun suçu kimde söyle yar

ben sevmeye doyamadım
seni senden alamadım
çok sevdim yaşatamadım
bunun suçu söyle kimde yar

seni sevdim canımı verdim
gözlerinden vazgeçmedim
seni sevdim öyle sevdim
yokluğuna alışamam yar

beni benden çalan sensin
yüreğimi yakan sensin
gecenin buz ayazında
koynuma aldığım sensin yar

bana sensiz bu cananım dinmez acım kanar yaram
unutamam seni bir an buna çare söyle kimde yar
bana gülüm canım derdin
gül yüzümden hep öperdin
kimselere veremezdin
yine verme dayanamam yar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hatice - Azrail. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hatice-azrail.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hatice - Azrail"

Yorum Gönder