Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hatırla Sevgili - Simsiyah Bakışların

Seni sevmem de haksız
Sevdim demem de haksız
Fakat ne çok insafsız simsiyah bakışların

Bir ılık gece gibi simsiyah bakışların
Aşk dolu rüya gibi simsiyah bakışların

O ne bakışlar öyle
Taş mı olaydım söyle
Beni çıldırtan böyle simsiyah bakışların

Bir ılık gece gibi simsiyah bakışların
Aşk dolu rüya gibi simsiyah bakışların

Deli ettin beni sen
Senin oldum artık ben
Bayram etsin o gülen simsiyah bakışların
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hatırla Sevgili - Simsiyah Bakışların. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hatrla-sevgili-simsiyah-bakslarn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hatırla Sevgili - Simsiyah Bakışların"

Yorum Gönder