Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hayal - İstanbul’u Terkederken(Masal)

Bu masal aslında çok tanıdık geldi şimdi sen anlatırken
Bir zamanlar hayatımı birisi için mahvederken
O istemediğini söyledi tam ben ona kavuşmuşken
Hikayem böyle başladı İstanbul'u terkederken

Bu masal aslında çok tanıdık geldi şimdi sen anlatırken
Bir zamanlar hayatımı birisi için mahvederken
O istemediğini söyledi tam ben ona kavuşmuşken
Gözlerim böyle açıldı İstanbul'u terkederken

Nerdeydi o eşsiz yıldızlar parlardı hani her gece
Yakamozda şarkılarla oturduğumuz o sahilde
Çok uğraştım ama aşkımdan geriye kalan tek bir hece
Git diye haykırdığından beri kalbim paramparça seninle

Yok ki sensizlik burda
O şimdi çok uzaklarda
Yüreğim kayıp savaşlarda
Yaşarım seni her masalda(2)

(Solo)

Hatırlamam yıldızları varsın olmasınlar bu gece
Bu sahilde bitenler başlayacak başka sahilde
Aşkı sildim kitapçıktan artık sadece hatıramda
İyileştirdim kalbimi,hiç eser kalmadı yaramda

Başka biri var burda
Artık sen çok uzaklarda
Yüreğim yepyeni aşklarda
Unuttum seni son masalda(2)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hayal - İstanbul’u Terkederken(Masal). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hayal-istanbulu-terkederkenmasal.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hayal - İstanbul’u Terkederken(Masal)"

Yorum Gönder