Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hayko Cepkin - 777

Bir düşündük bin ah işittik Her geçen gun incitildik
Tütsü yaktık temizlendik
Dumanından
zehirlendik
Yalanlarla avutulduk
Zor yollarla durdurulduk
Bir kadeh içtik keyiflendik
İlaçlarıyla uyutulduk

Yalnız kaldım bu şehirde
Bana sorsan döndük dehlizlere
Tutsak kaldık içimizde
O yatakta yokuz yerimizde

Ucurumun kenarında
Bizi iten rüzgarında
Cok güvenli değil ama
Düşmememek için tutun bana

Yalnız kaldım bu şehirde
Bana sorsan döndük dehlizlere
Tutsak kaldık içimizde
O yatakta yokuz yerimizde
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hayko Cepkin - 777. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hayko-cepkin-777.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hayko Cepkin - 777"

Yorum Gönder