Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hayko Cepkin - Ben Gideyim

ah çeker bu yürek ah canım
sen bilmezsen kim bilir
zor zamanlar gördüm ah canım
söyleyemem dert benimdir
su gibidir berakktır bu gönül
kana kana içli gelir
kor alevler yaktı bu gönül
söndürmeye kim gelir

ateşini gördüm yandım yanında kor ettim
yalanını bildim bak en sonunda öğrendim

ateşini gördüm yandım yanında kor ettim
yalanını bildim bak en sonunda öğrendim

çok sevmeyi isterdim ah canım
yol vermedin ben neyleyim
tuz basmadan yarama ah canım
görünmeden ben gideyim

ateşini gördüm yandım yanında kor ettim
yalanını bildim bak en sonunda öğrendim

ateşini gördüm yandım yanında kor ettim
yalanını bildim bak sonunda öğrendim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hayko Cepkin - Ben Gideyim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hayko-cepkin-ben-gideyim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hayko Cepkin - Ben Gideyim"

Yorum Gönder