Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hazal - Bozuyorum Yeminimi

Bitti güvenim
Hakkın olamaz bu aşk senin
Çabam boşuna
Bitmedi yalan sözlerin

Gelmiyor içimden dur demek sana
Gönüllüyüm gidişine ah yolun açık ola
Gelmiyor içimden kal demek sana
Bozuyorum yeminimi güle güle aşkım

Ah gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi terk etmeli

Yeter gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi vuracağım çek git
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hazal - Bozuyorum Yeminimi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hazal-bozuyorum-yeminimi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hazal - Bozuyorum Yeminimi"

Yorum Gönder