Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hazal - Elden Yar Olmaz

Hazal - Elden Yar Olmaz


Kederlerden boğuldum
Biçare düştüm ezildim
Ne arar gönül çıkmazlar da
Çare hayat senin elinde

Elden yar olmaz dinle beni
Senin tek dostun yine sen
Aç gözünü seyreyle dünyayı
Bak neler görüyor gönül penceren

Ha bir adım önde ha arkada
Nedir canım bu koşuşturma
Anam beni bir kere doğurdu
Bir daha gelmem dünyaya

Söz-Müzik: Kerime Abidik
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hazal - Elden Yar Olmaz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hazal-elden-yar-olmaz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hazal - Elden Yar Olmaz"

Yorum Gönder