Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Helena Paparizou - Asteria

Fenete tin prosefhi mu
Pos tin akuse o Theos
Ke se stelni sti zoi mu
Gia na allaksi entelos
Fenete tin prosefhi mu
Pos tin akusan ta asteria
Ki ime pia eftihismeni
Mesa sta dika su heria

Peftune asteria apopse
San na peftune foties
Se krato stin ankalia mu
Ke m' anavis pirkagies

Peftune asteria apopse
Opos epeses ki esi
Kat' efthian stin kardia mu
Ke s' agapisa poli

Fenete den iha niosi
Ti tha pi pote agapi
M' ihan kani na pistepso
Oti itan mia apati
M' ihan kani na pistepso
Pos i agapi ine psema
Ma ta perno ola piso
San mu rihnis ena vlemma

Peftune asteria apopse
San na peftune foties
Se krato stin ankalia mu
Ke m' anavis pirkagies

Peftune asteria apopse
Opos epeses ki esi
Kat' efthian stin kardia mu
Ke s' agapisa poli

Peftune asteria apopse
San na peftune foties
Se krato stin ankalia mu
Ke m' anavis pirkagies

Peftune asteria apopse
Opos epeses ki esi
Kat' efthian stin kardia mu
Ke s' agapisa poli
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Helena Paparizou - Asteria. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/helena-paparizou-asteria.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Helena Paparizou - Asteria"

Yorum Gönder