Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - Ben Bende Değilim

N'olur bir şey sorma bana
Ben bende değilim bugün
Kül olmuşum yana yana
Ben bende değilim bugün

Başım döner çok fenayım
Baykuş tünemiş binayım
Hangi derdime yanayım
Ben bende değilim bugün

Dünya gezdim adım adım
Gözümde kaldı muradım
Bir zamanlar Şahballı'ydım
Ben bende değilim bugün
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - Ben Bende Değilim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-ben-bende-degilim_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - Ben Bende Değilim"

Yorum Gönder