Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - Deli Gönül (Bana Cefa Çektirirsin)

Bana cefa çektirirsin
Usanmışım deli gönül
Neden boynum büktürürsün
Akar yaşın seli gönül

Mansur gibi sonun dardır
Yol kapalı yağmur kardır
Sende nice hikmet vardır
Ermişsin sen veli gönül

Değme Şahballı'ya gülsün
Sevda bağdır sen sümbülsün
O Yar bir gül sen bülbülsün
Alamadım gülü gönül
Gel şaşırma yolu gönül
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - Deli Gönül (Bana Cefa Çektirirsin). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-deli-gonul-bana-cefa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - Deli Gönül (Bana Cefa Çektirirsin)"

Yorum Gönder