Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - Neden Bana Gönül Verdin

Neden bana gönül verdin
Ben sana layık değilim
Benim derdim senin derdin
Ben sana layık değilim
Sarhoşum ayık değilim

Senle bir karara varsak
Bir bilir kişiye sorsak
Nolur beni bana bırak
Ben sana layık değilim
Sarhoşum ayık değilim

Ben düşmüşüm sen ayakta
Derman dizden çok uzakta
Garip gönlüm ağlamakta
Ben sana layık değilim
Sarhoşum ayık değilim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - Neden Bana Gönül Verdin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-neden-bana-gonul-verdin_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - Neden Bana Gönül Verdin"

Yorum Gönder