Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - O Da Yandı Ben De Yandım

Derman bulunmaz yaraya
O da yandı ben de yandım
Dağlar girince araya
O da yandı ben de yandım

Keremsen aslıyım dedi
Can bağımı hedefledi
Ben yandıkça yar üfledi
O da yandı ben de yandım

Şahballı'm neydim ne oldum
Yüze güleni dost bildim
Ne güldürdüm nede güldüm
O da yandı ben de yandım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - O Da Yandı Ben De Yandım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-o-da-yand-ben-de-yandm_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - O Da Yandı Ben De Yandım"

Yorum Gönder