Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Bana Bir Yol Göster

Bana bir yol göster gani yezdanım
Kader koymaz bilmem neyin alayım
Dert üstüne artar günbegün derdim
Bu devranda birgün nasıl bulayım

Gece gündüz hayli fırsat dilerim
Hayal ile gam dağların elerim
Dedim belki bu seferlik gülerim
Talih gül demiyor nasıl güleyim

Çekerim meşakkat sonu ey olur
Umarım ki zebercetten pay olur
Hur-i gılmanların yüzü ay olur
Ağlattın fanide Noksan kalayım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Bana Bir Yol Göster. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-bana-bir-yol-goster.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Bana Bir Yol Göster"

Yorum Gönder