Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Benim İçin (Nedendir)

Nedendir de zalim felek nedendir
Yağan yağmur ile kar benim için
Artıyor gün be gün dert ile keder
Niye bir kez gülmez yar benim için

Eller gül gönderir daim dostuna
Kahpe felek düşmüş benim kastıma
Gözün dikmiş mezarımın üstüne
Geniş dünya şimdi dar benim için

Görünmez dağların başı dumandır
Kaldım gurbet elde halim yamandır
Yatarım burada hayli zamandır
Derdi çekmek olur ar benim için

Dahi mihnet çekti erlerin eri
Nuş etti şerbeti dünyanın varı
Geçen günler geçti dönmezler geri
Bilmem daha neler var benim için

Bilmem bir günümü hayli zamandır
Yağar boran tipi karlı dumandır
Noksan bu dünyada halın yamandır
Belli ki yaşamak zor benim için

Ho
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Benim İçin (Nedendir). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-benim-icin-nedendir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Benim İçin (Nedendir)"

Yorum Gönder