Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Bilmem Nedendir (Diyarı Devran)

Diyarı devranda kalmışız bütün
Etti hep yerinden bilmem nedendir
Sılayı yad etsen hasretle tütün
Çıkıyor serinden bilmem nedendir

Sıhhatim yerinde yoktur rahatım
Elde olsa asla durmam bir adım
Gönlüm gurbet elden olmuştur nadım
Ah eder zarından bilmem nedendir

Aştı rızkım cebellerin belinden
Pişman olsan birşey gelmez elinden
Bu yıl kısmet Arabistan elinden
Hoşlanmam arından bilmem nedendir

Hiç görmedim gurbet elden güleni
Gurbet elde hiç bahtiyar olanı
Günlük olsa beş on altın geleni
Alamam karından bilmem nedendir

Felek vurmuş yaralarım sağ değil
Yola çıksam ayağımda bağ değil
Kaldım çölde bahçe değil bağ değil
Usandım varından bilmem nedendir

Ezelidir gurbet eli gezerim
Birgün olur tatlı candan bezerim
Noksan'ı ben okumadan yazarım
Ders almam pirinden bilmem nedendir
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Bilmem Nedendir (Diyarı Devran). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-bilmem-nedendir-diyar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Bilmem Nedendir (Diyarı Devran)"

Yorum Gönder