Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Elveda Edelim Aziz Kardeşim

Elveda edelim aziz kardeşim
Gidiyorsun açık olsun yolunuz
Burdan gitmek ile unutmak olmaz
Uzat elin toka yapsın eliniz

Haydi güle güle yürü yoluna
Sakın gözün dikme elin malına
Çok sırrın söyleme öz helalına
Sevip okşamakla gönül alınız

Ezeli ezelden yazılmış böyle
Beni soranlara çok selam söyle
Daim mukadderat giderse böyle
Kısmet olsun bayram sonra geliniz

Yolum çekmez artık gelem koğuşa
Cümle alem birbirine kavuşa
Selam söyle benden Mevlüt Çavuşa
Gelenlerle bize mektup salınız

Kardeşim sizleri kalbimden silmem
Arkadan konuşup yüzüne gülmem
Tabiatın iyi kaibini bilmem
Bilmez isen bilenlerden sorunuz

Ben seninle kardeş gibi tanıştım
Güzel muhabbetle tatlı konuştum
Bazı bazı ahbaplıkta buluştum
Bir iki ay benden yana kalınız

Gidersen kardeşim köyün içine
Selam söyle ihtiyara gencine
Olamasın ki Mevlüt benden işine
Giderken mektubu bende bulunuz

Ahmet Gül'den böyle yadigar olsun
Sağlık ile kardeş geriye gelsin
Arada mektuplar sizleri bulsun
Okuyup birlikte neşeleniniz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Elveda Edelim Aziz Kardeşim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-elveda-edelim-aziz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Elveda Edelim Aziz Kardeşim"

Yorum Gönder