Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Ömer Çavuş (Döndüm İşbaşından)

Döndüm işbaşından geldim koğuşa
Getirdin başıma iş Ömer Çavuş
Yedin ballarımı girdin savaşa
Gel de sen bağrımı deş Ömer Çavuş

Ne kadar reddetsem gelir takılır
Nerye gitsem yakınıma sokulur
Reddedince hep karşıma dikilir
İşlerin hep olsun yaş Ömer Çavuş

Gördü Ömer burda lezzetli malı
Gece yedi geldi yağ ile balı
İşiten anlasın iyice bu hali
İster çatla ister şiş Ömer Çavuş

Koymadı sandıkta yağı reçeli
Ahbaplar oturmuş iki geçeli
Sanki yüzü kaplı kara peçeli
Fark atar şeytana beş Ömer Çavuş

Adet olmayınca sonra ekilmez
Kendisi kuvvetli kolu bükülmez
Akıl başa çivi gibi çakılmaz
Düşsün o başına taş Ömer Çavuş

Mantonun üstünde tayyörün mintan
Gömlektir her yanın kahrını tutan
Hususi işlerde giyersin kaftan
Artık sen bağrını deş Ömer Çavuş

Yürü asfaltlarda manton tozlanır
Mantosunda ne saklasan gizlenir
Güzelsin deyince güler hazlanır
Beğenirsen böyle coş Ömer Çavuş

Yemeseydin Ömer n'olurdu yağı
Vurmazdım yüreğen onulmaz dağı
Farklı değil birdir ikimiz çağı
Kalkıp dağdan dağa koş Ömer Çavuş

Pire işlemeyen çok tüylü postun
Okumam destanı olursa kastın
Yine de Noksani senin tek dostun
Bütün akranlara eş Ömer Çavuş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Ömer Çavuş (Döndüm İşbaşından). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-omer-cavus-dondum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Ömer Çavuş (Döndüm İşbaşından)"

Yorum Gönder