Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hülya Avşar - Aradın mı?

Aklıma gelmiyor artık
Ne çabuk unutuldu yüzün
Bana aşkını vermeye kalkma
Ne yazık ki yalanmış sözün

Başka bir aşka gücüm yok
Seneler çabuk yordu beni
Bütün ömrümü uğruna verdim
İsteseydi arardı beni
Günah mı yalan mı
Yürekli olda cevap ver
Seni son defa arzularken
Bana bir kerecik hesap ver

Aradın mı seni yar diye koynuma saklarken
Aradın mı geceler boyu hasreti koklarken
Aradın mı kabul etmeden ayrılığı
Cevap ver

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hülya Avşar - Aradın mı?. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hulya-avsar-aradn-m_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hülya Avşar - Aradın mı?"

Yorum Gönder