Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hülya Avşar - Birileri Senden Söz Etti

Ordan burdan hakkımda neler duydun sen
Ele gittin sonunda kimlere uydun sen
Birileri senden söz etti içim yanıyor
Yalnızlığım bak yetti derdim bitmiyor
Yar gecelerim sensiz geçmiyor
Aman düşlerimde bana yetmiyor
Hasretim tenimde kokun duruyor
Tutmuyor işte yerini de kimse
Razıydım ben herşeyine
Arasıra gelsen arayıp sorsan
Otursak biz göz göze
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hülya Avşar - Birileri Senden Söz Etti. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hulya-avsar-birileri-senden-soz-etti_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hülya Avşar - Birileri Senden Söz Etti"

Yorum Gönder