Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hülya Avşar - Delilerin Delisi

Ne zaman asik olsam
O zaman agliyorum
Hali ile ben bu halimi
Aska bagliyorum
Bu kacinci ayrilik
Onu da saymiyorum
Zalimlerin zalimi
Seni de saymiyorum
Elimi sallasam ellisi
Ama gozum gormuyor
Delinin en delisi var
O hep beni mi buluyor
Yoksa ben de mi birsey var?

Söz -Müzik : İlhan ŞEŞEN
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hülya Avşar - Delilerin Delisi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hulya-avsar-delilerin-delisi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hülya Avşar - Delilerin Delisi"

Yorum Gönder