Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hüner Coşkuner - Gidiyor

Gidiyor gidiyor.. bırakıp gidiyor
Beni yaralı yaralı bırakıp gidiyor

Bir günah işledim affet tanrım beni
Ümitsiz bir aşka kaptırdım kendimi
Cehenneme döndü yaşadığım günler
Öyle bir yaktı ki, öyle bir yaktı ki
Savurdu küllerimi..

Gidiyor gidiyor.. bırakıp gidiyor
Beni yaralı yaralı bırakıp gidiyor

Şimdi ben çaresiz şimdi ben kimsesiz
Hayatımı çaldı, çaldı sessiz sessiz
Hep çekecekmiyim bu acı kaderi
Uçurumlardayım, uçurumlardayım
Tutan yok ellerimi..

Gidiyor gidiyor.. bırakıp gidiyor
Beni yaralı yaralı bırakıp gidiyor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hüner Coşkuner - Gidiyor. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/huner-coskuner-gidiyor.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hüner Coşkuner - Gidiyor"

Yorum Gönder