Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hüseyin Altın - Hazan

Böyle bakıp gülme bana
Benim kadar derdin varmı
Sana sordum sende anlat
Benim kadar dünyan darmı

Güldüğümü görmedim
Doğduğumdan bu güne
Aradım rastlamadim

Ömrüm geçti ah ile
Her gün bitmez isyanım
Belki ölene kadar
Mutluluğu kaybettim
Yaşasam neye yarar

Çile gelir hayat gider
Çare yoksa ömür biter
Sevenin sevmediğini
Gün gelir bir kul sever

Baştan sona aşkın yolu
Hazan ile keder dolu
Gelen pişman geçen pişman
Seven olur kulun kulu

Güldüğümü görmedim
Doğduğumdan bu güne
Aradım rastlamadim

Ömrüm geçti ah ile
Her gün bitmez isyanım
Belki ölene kadar
Mutluluğu kaybettim
Yaşasam neye yarar

Çile gelir hayat gider
Çare yoksa ömür biter
Sevenin sevmediğini
Gün gelir ki bir kul sever
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hüseyin Altın - Hazan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/huseyin-altn-hazan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hüseyin Altın - Hazan"

Yorum Gönder