Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hüseyin Altın - Kurtar Beni Allahım

Yüreğimdeki taştan
Gönlümdeki telaştan
Gözlerimdeki yaştan
Kurtar beni Allahım

O leylanın elinden
Nazından sitemiden
Vefasız sevgisinden
Kurtar beni Allahım

Ruhumdakı esrardan
Ümitsiz her ısrardan
Korkulu rüyalardan
Kurtan beni Allahım

O leylanın elinden
Nazından sitemiden
Vefasız sevgisinden
Kurtar beni Allahım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hüseyin Altın - Kurtar Beni Allahım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/huseyin-altn-kurtar-beni-allahm_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hüseyin Altın - Kurtar Beni Allahım"

Yorum Gönder