Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hüseyin Altın - Ne Diyeceğim

Ayırdın elimden iki elimi
Ben sensiz hayatı neyleyeceğim
Sevenler terketmez sevdiklerini
Seni soranlara ne diyeceğim

Beni bırakıpta gitti diyemem
Aşkımız bir anda bitti diyemem
Seni sorarlarsa cevap veremem
Söyle ben onlara ne diyeceğim

Hayatı seninle tanıdım gördüm
Sevmeyi seninle öğreniyordum
Senden ayrılığı beklemiyordum
Seni soranlara ne diyeceğim

Beni bırakıpta gitti diyemem
Aşkımız bir anda bitti diyemem
Seni sorarlarsa cevap veremem
Söyle ben onlara ne diyeceğim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hüseyin Altın - Ne Diyeceğim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/huseyin-altn-ne-diyecegim_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hüseyin Altın - Ne Diyeceğim"

Yorum Gönder